Įgyvendinta išsami SEO strategija, orientuota į naudotojų paieškas susijusias su langų kainų skaičiuoklėmis, langų gamyba, montavimu Vilniuje ir konkrečiais langų profiliais (pvz., Veka Softline, Effectline). Tikslas – tapti pagrindiniu šaltiniu vartotojams, ieškantiems langų sprendimų internetu.
Rezultatai
TOP 1 pozicijos
Šiuo metu svetainė užima 1 vietą „Google“ paieškoje pagal šiuos svarbius raktažodžius:
-
veka softline 70
-
veka effectline
Tai rodo stiprią produkto profilio poziciją ir sėkmingą nišinių techninių užklausų užėmimą.
TOP 2 pozicijos
Ypač stipriai dominuoja langų kainų skaičiuoklės temoje – daugiau nei 10 raktažodžių užima 2 vietą:
-
langų kainos skaičiuoklė
-
plastikinių langų skaičiuoklė
-
langų skaičiuoklė
-
plastikinių langų kainos skaičiuoklė
-
langų kainų skaičiuoklė
-
langai skaičiuoklė
-
langai kaina skaičiuoklė
-
plastikinių langų gamyba Vilnius
-
veka softline 82 md
Šie rezultatai rodo, kad svetainė tapo viena iš lyderių pagal informacines užklausas, ypač apie kainų apskaičiavimą ir pasiūlymų gavimą.
TOP 3 pozicijos
Tolimesnėse, bet vis dar labai aukštose pozicijose – raktiniai žodžiai apie montavimo paslaugas ir prekių pasirinkimą:
-
plastikinių langų montavimas Vilniuje
-
plastimet langai
-
langų kainos skaičiuoklė
-
roletų tvirtinimas prie plastikinių langų
Įgyvendinti SEO veiksmai
1. Vidinis SEO
-
Raktažodžių strategija: išskaidytos temos į atskirus puslapius – langų kainos, profiliai, gamyba, montavimas.
-
Puslapių struktūra: kiekvienas puslapis optimizuotas su unikaliu Title, Meta Description, H1 ir H2.
-
Alt tekstai: naudoti su konkrečiais raktažodžiais prie visų produktų ir skaičiuoklių vaizdų.
-
Greitis ir UX: optimizuotas įkėlimo greitis ir mobilioji navigacija, kad naudotojas lengvai rastų skaičiuoklę ar montavimo informaciją.
2. Turinys
-
Sukurta arba patobulinta interaktyvi langų kainos skaičiuoklė – pritraukianti organinį srautą.
-
Straipsniai apie Veka sistemų privalumus (Softline, Effectline, 82 MD), montavimo eigą ir sprendimų skirtumus.
-
DUK ir struktūrizuoti atsakymai su Schema markup – padeda gauti geresnę paieškos išvaizdą (rich snippets).
3. Išorinis SEO
-
Nuorodų kūrimas iš statybinių, renovacijos ir dizaino portalų.
-
Partnerystė su regioniniais katalogais ir forumais, kur publikuoti straipsniai ar rekomendacijos.
-
Vietinis SEO stiprinimas – ypač akcentuotas Vilniaus miestas (montavimas, langų gamyba).
Išvada
Optimizuotas svetainės turinys leidžia:
-
Dominuoti langų kainų skaičiuoklių temoje
-
Užimti TOP vietas pagal konkrečių produktų užklausas
-
Turėti aukštą matomumą montavimo ir gamybos nišoje Vilniuje