SEO projektas: Apželdinimas, laistymo sistemos ir aplinkos tvarkymas

Per pastarąjį laikotarpį įgyvendinome nuoseklią vidinio ir išorinio SEO strategiją, orientuotą į lokalias paslaugas Kaune ir Vilniuje. Darbų tikslas – pasiekti aukščiausias pozicijas pagal komercinius raktažodžius, susijusius su apželdinimu, augalų sodinimu, laistymo sistemomis ir pan.


Pasiekti rezultatai

TOP 1 pozicijos

Net 18 tikslinių raktažodžių šiuo metu užima 1-ą vietą „Google“ paieškoje, įskaitant:

  • Augalų sodinimas

  • Automatinė laistymo sistema Kaunas

  • Gėlynų formavimas Kaunas

  • Automatinė vejos laistymo sistema Vilniuje

  • Augalų purškimas Vilniuje

  • Sklypo apželdinimas Vilnius

  • Kiemo apželdinimas Vilniuje

  • Aplinkos projektavimas Vilniuje

Taip pat ir kiti lokaliniai, teminiai raktažodžiai.


TOP 2–3 pozicijos

  • Dauguma kitų raktažodžių, tokių kaip „apželdinimas“, „aplinkos įrengimas“, „medžių pjovimas“, „šlaito apželdinimas Kaunas“, „laistymo sistemų įrengimas Kaune“ – užima 2–3 vietas, demonstruodami itin aukštą matomumą.

  • Raktiniai žodžiai yra ne tik bendriniai, bet ir lokalizuoti – tiek Kaune, tiek Vilniuje, taip padengiant visą potencialią auditoriją.


Įgyvendinta SEO strategija

Vidinis SEO

  • Raktažodžių struktūra: kiekvienai paslaugai sukurtas atskiras optimizuotas puslapis su lokalizuotais raktažodžiais („apželdinimas Kaune“, „laistymo sistemos Kaunas“ ir kt.)

  • Turinio optimizavimas:

    • Pritaikytos H1–H3 struktūros.

    • Kiekvienam puslapiui parašyti individualūs metažymiai su raktažodžiais.

    • Įdėti alt tekstai visiems paveikslėliams.

    • Įdiegta vidinių nuorodų sistema, jungianti susijusius puslapius.

  • Struktūrizuoti duomenys (Schema.org): pridėtas FAQ žymėjimas, verslo informacija, paslaugų žymos.

Techninis SEO

  • Optimizuotas įkėlimo greitis („LiteSpeed“ serveris + CDN + vaizdų glaudinimas).

  • Įdiegtos kanoninės nuorodos, XML sitemap ir robots.txt.

  • HTTPS ir saugumo įskiepių patikrinimas.


Išorinis SEO

  • Atgalinės nuorodos:

    • Straipsniai publikuoti regioniniuose portaluose (apie želdinimą, sodybų tvarkymą).

    • Įrašai verslo kataloguose (visalietuva.lt, rekvizitai.lt).

    • Bendradarbiavimas su tinklaraščiais ir sodininkystės temomis.

  • Socialinis SEO:

    • Aktyvumas „Facebook“ ir „Instagram“, dalinimasis aktualiais patarimais, nuotraukomis iš darbų.

    • Pranešimai spaudai apie sezono paslaugas (rudens apželdinimas, pavasario tvarkymas).

  • Google Business: optimizuotas ir aktyvus profilis su atsiliepimais, nuotraukomis, atnaujinimais.


Išvada

SEO strategija šioje srityje pasiekė aukštą efektyvumo lygį:

  • Didžioji dalis raktažodžių yra TOP 1–3 pozicijose.

  • Apimtos tiek bendrinės, tiek lokalizuotos frazės.

  • Svetainės matomumas paieškos sistemose maksimalus, o tai tiesiogiai didina užklausų skaičių.