Per pastarąjį laikotarpį įgyvendinome nuoseklią vidinio ir išorinio SEO strategiją, orientuotą į lokalias paslaugas Kaune ir Vilniuje. Darbų tikslas – pasiekti aukščiausias pozicijas pagal komercinius raktažodžius, susijusius su apželdinimu, augalų sodinimu, laistymo sistemomis ir pan.
Pasiekti rezultatai
TOP 1 pozicijos
Net 18 tikslinių raktažodžių šiuo metu užima 1-ą vietą „Google“ paieškoje, įskaitant:
-
Augalų sodinimas
-
Automatinė laistymo sistema Kaunas
-
Gėlynų formavimas Kaunas
-
Automatinė vejos laistymo sistema Vilniuje
-
Augalų purškimas Vilniuje
-
Sklypo apželdinimas Vilnius
-
Kiemo apželdinimas Vilniuje
-
Aplinkos projektavimas Vilniuje
Taip pat ir kiti lokaliniai, teminiai raktažodžiai.
TOP 2–3 pozicijos
-
Dauguma kitų raktažodžių, tokių kaip „apželdinimas“, „aplinkos įrengimas“, „medžių pjovimas“, „šlaito apželdinimas Kaunas“, „laistymo sistemų įrengimas Kaune“ – užima 2–3 vietas, demonstruodami itin aukštą matomumą.
-
Raktiniai žodžiai yra ne tik bendriniai, bet ir lokalizuoti – tiek Kaune, tiek Vilniuje, taip padengiant visą potencialią auditoriją.
Įgyvendinta SEO strategija
Vidinis SEO
-
Raktažodžių struktūra: kiekvienai paslaugai sukurtas atskiras optimizuotas puslapis su lokalizuotais raktažodžiais („apželdinimas Kaune“, „laistymo sistemos Kaunas“ ir kt.)
-
Turinio optimizavimas:
-
Pritaikytos H1–H3 struktūros.
-
Kiekvienam puslapiui parašyti individualūs metažymiai su raktažodžiais.
-
Įdėti alt tekstai visiems paveikslėliams.
-
Įdiegta vidinių nuorodų sistema, jungianti susijusius puslapius.
-
-
Struktūrizuoti duomenys (Schema.org): pridėtas FAQ žymėjimas, verslo informacija, paslaugų žymos.
Techninis SEO
-
Optimizuotas įkėlimo greitis („LiteSpeed“ serveris + CDN + vaizdų glaudinimas).
-
Įdiegtos kanoninės nuorodos, XML sitemap ir robots.txt.
-
HTTPS ir saugumo įskiepių patikrinimas.
Išorinis SEO
-
Atgalinės nuorodos:
-
Straipsniai publikuoti regioniniuose portaluose (apie želdinimą, sodybų tvarkymą).
-
Įrašai verslo kataloguose (visalietuva.lt, rekvizitai.lt).
-
Bendradarbiavimas su tinklaraščiais ir sodininkystės temomis.
-
-
Socialinis SEO:
-
Aktyvumas „Facebook“ ir „Instagram“, dalinimasis aktualiais patarimais, nuotraukomis iš darbų.
-
Pranešimai spaudai apie sezono paslaugas (rudens apželdinimas, pavasario tvarkymas).
-
-
Google Business: optimizuotas ir aktyvus profilis su atsiliepimais, nuotraukomis, atnaujinimais.
Išvada
SEO strategija šioje srityje pasiekė aukštą efektyvumo lygį:
-
Didžioji dalis raktažodžių yra TOP 1–3 pozicijose.
-
Apimtos tiek bendrinės, tiek lokalizuotos frazės.
-
Svetainės matomumas paieškos sistemose maksimalus, o tai tiesiogiai didina užklausų skaičių.